Marsjanie atakują

Z cyklu ‚dodaj do ulubionych’ – piękny wysyłający mi sms o czwartej rano.
O treści: śpisz?
Nie, nie śpię. Zwykle o czwartej robię pranie, odkurzam, piszę sonety i w ogóle zarobiona jestem.
Nadejdzie ten dzień, kiedy go gołymi ręcami uduszę. Albo za to, albo za prowadzenie samochodu bez trzymanki, bo akurat trzeba pogrzebać w schowku lub wysłać wiadomość, a telefon w nie wiadomo której jest kieszeni, a pasażerka na siedzeniu obok ma ciśnienie rozkurczowe 300 i zasłania oczy.

Ojciec na gwiazdkę zażądał krasnala ogrodowego.
Uwielbia wszystko, co kiczowate, a najlepiej, gdy do tego świeci i wygrywa melodyjki. Gdzie ja kupię krasnala w Krakowie? I jak będę do domu na święta z krasnalem jechała?…

Nie rozumiem mężczyzn, droga redakcjo.

W radiu mówią o Maroku. Tęsknię, wróciłabym tam choćby jutro. Najbardziej fascynujące miejsce, w jakim do tej pory byłam. Stamtąd przywiozłam też najwięcej zdjęć. Również takie.

A pierwszy przyszłoroczny bilet już kupiony.

7 thoughts on “Marsjanie atakują

    • piękna 🙂 rzeczywiście zdarza mi się latem wstawać o tej porze, bo nie umiem spać, gdy jest jasno – ale zimą jestem pogrążona w głębokim śnie.
      no, na linii sowa-skowronek tarcia nieuniknione. niemniej nadal żyje.

  1. te krasnale to może w OBI albo w innym markecie budowlano ogrodowym czy gdzieś tam

    a jak nie będzie krasnala to są takie mikołaje do stawiania na balkonie lub przed drzwiami co się ruszają, mrugają światełkami i jeszcze kolendy grają lub HO!HO!HO! wykrzykuje po angielsku chińska tandeta

  2. krasnala to w Szaflarach przy zakopiance, po drodze w Tatry. mają tam takie cudowne stoisko z gipsowymi durnostojkami wszelkiej maści. Sama nabyłam tam małą owieczkę jako prezent dla znajomego, który posiadał już w ogródku przed domem górala i brakowało mu trzódki do kompletu. 🙂

Skomentuj

