Virus found

I jeszcze profesor Szczeklik.
Ale przecież on taki młody…
Jego książki mnie odratowały w najciemniejszym czasie, przez jaki do tej pory musiałam przejść. Czytałam Katharsis, płakałam i z każdą łzą było lżej. To jakby was ktoś wziął za rękę i pokazał, że coś, czego bardzo się boicie, wcale nie jest takie straszne. Jest naturalne.
Smutno mi się zrobiło. Uszczelki mi puszczają co chwila, bo zbyt wysokie stężenie smutku w ostatnich 48 godzinach, za dużo go naraz, żeby przetrawić i spokojnie pójść spać.

Dajcie spokój z takim nowym rokiem.
Nie macie wrażenia, że za dużo niedobrego się dzieje, jakby opatrzność nam jakiegoś wirusa wpuściła?…

W Poznaniu wystawili operowy Dzień świra, wiecie? Recenzje są takie sobie, a chciałam się wybrać nawet, bo gra tam człowiek, którego znam. Za młodu bardzo chciałam być aktorką i on mi trochę pomagał – dydaktycznie, dydaktycznie tylko, żeby nie było nieporozumień. Nauka całkiem w las nie poszła, choć koniec końców w inny sposób zarabiam na mą miseczkę ryżu.
Za to ogromnie muszę zobaczyć Życie seksualne dzikich, bo podobno ostre i mocne, a ja lubię takie rzeczy. Tym samym proszę spodziewać się mnie wraz z wiosną w stolicy.

W telewizorze detektyw-celebryta mówi właśnie, że odniósł sukces. Jakim trzeba być …., żeby takie coś sukcesem nazywać?
Ech. Wszystko, co mam dziś światu do powiedzenia, mieści się w jednym niecenzuralnym słowie.

3 thoughts on “Virus found

  1. tragedia miesza się z komedią. dzień po śmierci W.S., rano, wymyśliłam, że trzeba puścić przez nasz szkolny radiowęzeł krótką audycję. udało mi się zebrać mądre dzieci, rozdałam im teksty i pięknie przeczytały krótki wstęp + dwa wiersze. zrobiłam to dla Niej, jest moją poetką.
    a komedia… dzień później robiłam znowu audycję, już zaplanowaną i przydzieloną kiedyś tam, pt. Dzień dobrych wiadomości…
    życiowe to życie, prawda?

Skomentuj

