A na twojej klindze i rękojeści znamiona krwi, których pierwej nie było

Są takie rzeczy w życiu niżej podpisanej, za które dałaby się pokroić. Buty, książki, dwóch mężczyzn i ryby. Te ostatnie mogłaby jeść w każdej postaci i nieustannie, prawie jak mama Oskarka w „Blaszanym bębenku”, tyle że u niej skończyło się to raczej ponuro.

To, że dałabym się pokroić, zyskało wczoraj dosłowne znaczenie, albowiem siekając dziarsko łososia na tatar, wbiłam sobie nóż w dłoń.
Twarda jestem i nie mdleję tak łatwo, ale sierść na grzbiecie bardzo mi się zjeżyła. Samookaleczanie nie jest moim ulubionym zajęciem. Wolę inne ‚samo’.

Z wrażenia odmówiłam zajęcia się czymś, co niewątpliwie wzmocniłoby mój nieustannie nadszarpywany budżet. Byłoby to jednak równie efektowne, co niezgodne z moją linią programową, a już za dużo zrobiłam wbrew sobie. Kasa fajna rzecz, ale wierność nielicznym osobistym zasadom – fajniejsza. Nawet kosztem wyżej wspomnianych butów.

2 thoughts on “A na twojej klindze i rękojeści znamiona krwi, których pierwej nie było

  1. Taaa,,, gdy widze zone skradajaca sie z nozem do ryby albo miesa
    zawsze ja odganiam ,wole zrobic to sam (bez naturalnej krwistej przyprawy)
    Kobiety to „zboczence jakies” ile razy wezma ostry noz w reke do powazniejszej roboty to,,efekt jest niezmiennie ten sam
    Ale kto robi nozem „tatar” z lososia..??? do tego uzywa sie „choper”albo
    maszynke do mielenia,,,miesa,,
    Z przypraw ,zas,,,najlepsza wegierska ostra czerwona papryka lub jej odmiana specjalna do ryb.
    Polecam tatar z „stealheada” lub „dolly warden” sa to pstragi o czerwonym bardzo delikatnym i smacznym miesie,,,,

Skomentuj

