When it’s not always raining

Nie znoszę dni, które przepływają mi przez palce, nie zdążam ich nawet zauważyć, przemykają jakoś obok mnie. Staram się w każdych 24 godzinach zmieścić coś ciekawego, coś przyjemnego, pożytecznego, niechby drobiazg – i gdy nie mogę, gdy kładę się spać z myślą, że miniony dzień wyglądał tak samo, jak wczorajszy, przedwczorajszy i przedprzed, trochę się na siebie wkurzam.
Czasami jednak sił wystarcza tylko na nieuważne gapienie się na oglądany już wcześniej film, wieczorną herbatkę i ewentualnie zaprogramowanie pralki.
Oraz wymianę kilkudziesięciu SMS-ów.
No, powiedzmy, że to jest ważne.
Ba – to nadzwyczaj ważne.
Zwłaszcza wieczorem, który jednocześnie uwodzi pełnią i burzą, więc napięcie trudno wytrzymać.

Zmieniłam plany wakacyjne – aaa, więc jednak coś dla siebie zrobiłam! – i zamiast Bieszczadów będzie Beskid Niski. Spokojniej. Nie wiem, dlaczego tak przepadam za podróżowaniem do miejsc, w których nic nie ma, można najwyżej się włóczyć w towarzystwie własnego cienia – trudno to czasami wytłumaczyć ludziom dziwiącym się ‚kurcze, przecież tam nawet nie ma knajpy, tam nikt nie jeździ, nie ma nic do oglądania, po co?’. Dla zdrowia chyba.
Czasami owszem, myślę, że przydałaby mi się złota plaża, bungalow wśród kwiecia, drink z parasolką, bulwary wysadzane palmami – coś w tym guście. Takie wakacje po bożemu, z podkolorowanych zdjęć z folderu, jak przystało. Niestety nie wychodzi mi to ani trochę, nie moja to piosenka. Cóż.
Przynajmniej jedyne, co mi grozi przy okazji planowania urlopu, to moje osobiste bankructwo, a na to jakimś cudem ciągle się nie zanosi.

3 thoughts on “When it’s not always raining

  1. Heh, też zmieniłam plany w tę środę. Postanowiłam, ze zleję wesele, które jest dokładnie w środku moich wakacji i zakupiłam sobie bilet w Alpy 😉

Skomentuj

