Krak Uff

Szanowna osobo, która dotarła tu w poszukiwaniu niezobowiązujących randek w moim mieście – to miasto nazywa się KRAKÓW. KRAKÓW. KRAKÓW. PRZEZ Ó. Jeśli nie zapamiętasz, jak pisze się tę nazwę, nikt tu nie pójdzie z tobą do łóżka.
Załamuje mnie to.
Rozumiem, że można robić błędy w słowach niepopularnych, sama niekiedy mam wątpliwości, ale kurza melodia, KRAKUW? Czy z polską edukacją naprawdę jest tak źle?

Jeśli już o Krakuwiu mowa, to po raz wtóry ogromnie się cieszę, że tu właśnie spędzam lato. W Cavie, żując ślimaczki, zapijając winem, patrząc na niebo i migoczącą w dole rzekę.
Ślimaczki pyszne, jako i grzanie się w zachodzącym słońcu z kieliszkiem musującego.
A później pieszo wracam do domu. Gdy bardzo się rozleniwię, płacę 9 złotych za taksówkę.
Wszystkim przyjezdnym polecam zapuścić się w rejony niepopularne, na drugi brzeg, mój brzeg, który staje się miejscem, gdzie warto i wypada. Dodam, że gdy osiem lat temu kupowałam tu mieszkanie, znajomi odsądzali mnie od czci i wiary, bo było ciemno, pusto, podejrzanie i ohydnie.
Co nie zmienia faktu, że po raz pierwszy rozważam poszukiwania pracy poza moim grajdołkiem. A nawet na kontynencie. A nawet na wyspach obok. Myślę o zmianie klimatu na jakiś czas – nie na zawsze, raczej na rok-dwa. Nie mam pojęcia, jak się za to zabrać, ale chcę.

A wiedzą państwo, właściwie to znalazłam dziś wymarzoną pracę dla siebie.
Wyczytałam, że teatr we Wrocławiu ogłosił casting do roli w „Mistrzu i Małgorzacie”. Poszukiwani muskularni mężczyźni powyżej 190 cm wzrostu.
Otóż ja chcę przeprowadzać ten casting. Nie chcę wynagrodzenia, wystarczy zwrot kosztów podróży. Po namyśle stwierdzam, że chętnie sama zapłacę za bilet.

(9).

2 thoughts on “Krak Uff

Skomentuj

