I’m not a psychopath. I’m a high-functioning sociopath, do your research.

Idę niebawem do kina na Frankensteina. Okazja jedyna w swoim rodzaju, bo przedstawienia już nie grają i mimo żarliwych błagań fanów teatr zdecydował się nie wydawać DVD, argumentując decyzję niepowtarzalnością doświadczenia. Co właściwie ma sens. Z jednej strony bardzo bym chciała mieć w domu moje ulubione spektakle i oglądać je, gdy tylko przyjdzie mi ochota – z drugiej natomiast strony parę mam i… nie oglądam. Za teatrem telewizji też nie przepadam. To już nie to. Teatr ma tę przewagę nad nośnikiem, że po pierwsze daje wybór tego, na czym chcecie skupić wzrok, a po drugie wali we wszystkie zmysły i znacznie bardziej angażuje. Nie sposób odtworzyć tego na ekranie. Teatr się w was wżera. W oczy, nos, uszy.
W lędźwie nawet.

Och, Benedykt.
Spędziłam niedzielę z Sherlockiem i muszę przyznać, że chłopak jest cudowny.
Nie tak cudowny, jak sami-wiecie-kto, ale mimo wszystko cudowny (4:39 – no, panie kochany!). Ilekroć widzę scenę z ‚thank you for your input’, życzę sobie po cichutku, bym mogła tak kiedyś w robocie zrobić – bo któż z nas nie ma na to ochoty?

Ciągle mam nadzieję, że pewnego pięknego dnia uda mi się przebranżowić i zatrudnić gdzieś za kulisami, a tymczasem zdobywam kolejny certyfikat, który zapewne nieszczególnie mi się przyda, niemniej będzie ładnie wyglądał w CV. Gwoli ścisłości, lubię się uczyć i ogromnie doceniam to, że ktoś wreszcie dał mi na to szansę. Niemniej nie byłabym sobą, gdybym nie zastanawiała się co godzina, czy rzeczywiście jestem tu, gdzie chciałabym być.
Cóż. Jak mawiał Bruce Lee, jeśli za dużo o czymś myślisz, nigdy tego nie zrobisz.

9 thoughts on “I’m not a psychopath. I’m a high-functioning sociopath, do your research.

  1. Wszystkich namawiałam na tego Frankensteina, aż w końcu się zagapiłam i nie zdążyłam kupić biletów. ALE IDĘ NA MAKBETA Z UKOCHANYM AKTOREM!!!! 🙂

Skomentuj

