You have just short circuited my brain

Panna Hyde się przebudziła.
Wpadł mi właśnie do głowy absolutnie szatański pomysł. Proszę, niech mnie ktoś powstrzyma.

Z innej natomiast beczki – codziennie rano budzi mnie ból brzucha, co każe mi myśleć, że chyba nie do końca dobrze wybrałam. Owszem, jest lepiej, ale poziom stresu niewiele niższy niż wcześniej; ciągle nachodzi mnie myśl, że coś zawalę. Niby wszystko gra, a jednak coś nie pasuje, jakbym była klockiem z innego zestawu.
Czego ty chcesz, dziewczyno? Czego chcesz?

O, i jak na ironię właśnie dostałam ofertę pracy. Świecie, czy ty próbujesz coś mi powiedzieć?

PS. Obejrzyjcie koniecznie, przez 24 godziny jest dostępne w sieci za darmo. Zagrane jest to pysznie. Trwa nieco ponad pół godziny, na pewno macie tyle czasu. Czytałam niby wcześniej, że to miażdżące, ale nie sądziłam, że jeden nieduży aktor opowiadający z cudnym irlandzkim akcentem historyjkę niby zwyczajną – przynajmniej do pewnego momentu – przyprawi mnie o wybuch płaczu.

5 thoughts on “You have just short circuited my brain

  1. No to wybacz, ale just do it. O tynk później będziesz się martwić 😉
    I wiem co mówię, stanąłem podobnym dylematem, ale co zrobić, jedzie się 🙂

Skomentuj

