Un vecchio che cammina tutto solo

Dziś będzie króciutko. Czuję się tego pochmurnego ranka tak, czyli też mam ochotę śpiewać z rękami w kieszeniach, bo o tym jest ten kawałek – a dlaczego, to między innymi poniżej.

Spotkało mnie wczoraj coś bardzo uroczego.
Idę sobie otóż do domu po okrutnie ciężkim i nonsensownym dniu w robocie, jak zwykle z słuchawkami w uszach, pogrążona w myślach i marzeniach, przy których scenariusze hollywoodzkich filmów wydają się przaśnie zwyczajne, a z naprzeciwka nadchodzi starszy pan. Pan zbliża się ku mnie, zatrzymuje się i coś mówi. Może o drogę chce spytać, myślę, pośpiesznie zdejmuję słuchawki, a przechodzień do mnie w te słowa:
– Dzień dobry. Ja tylko chciałem powiedzieć, że ma pani bardzo ładny wyraz twarzy.

6 thoughts on “Un vecchio che cammina tutto solo

Skomentuj

